Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.06.2011 21:19 - всичко, което ни свързва-лято е
Автор: shaffi Категория: Други   
Прочетен: 4645 Коментари: 19 Гласове:
20

Последна промяна: 24.06.2011 23:23

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

ЩЕ БЪДЕШ В БЯЛО

Ще бъдеш в бяло - с вейка от маслина

и като ангел в бяло облекло...

А мисля днес; света прогнил от зло

не е, щом той е твоята родина.

И ето усъмних се най-подир

в невярата тревожна - искам мир.

 

И с вяра ще разкрия аз прегръдки,

загледан в две залюбени очи,

и тих ще пия техните лъчи, -

ще пия светлина, лечебни глътки.

И пак ще се обърна просветлен

света да видя цял при ярък ден.

 

И нека съсипни се той окаже!

(Веднъж ли съм се спъвал в съсипни,

залутан из среднощни тъмнини?)

Аз бих намерил и тогава даже

обломки, от които да създам

нов свят за двама ни, и свят, и храм.
                                                Яворов

                                                                  Бариерата

 

  Защо не премина и ти бариерата?

Влакове няма, а тя си стои.

Тя е опряла в гърдите, приятелю.

Или си с мен, или встрани.

 Аз ще я вдигна, приятелю, тръгвай!

Искам да те накарам да полетиш.

Сто начина има да я преминеш.

Един от тях е - да пълзиш.

 Ти искаше нощем да я преминеш.

Да не узнае никой, че си мечтател.

Мини я нощем, но запомни ме.

И в тази нощ се ражда предател.

Защо не преминеш и ти бариерата?

Влакове няма, а тя си стои.

Тя е опряла в гърдите, приятелю.
                                                     М.Белчев

                                                      КОГАТО СИ НА ДЪНОТО

 

Когато си на дъното на пъкъла
Когато си най тъжен и злочест
От парещите въглени на мъката
Си направи сам стълба и излез
Светът когато мръкне пред очите ти
И притъмнява в тези две очи
Сам слънце си създай и от лъчите
Създай си стълба и по нея се качи
Когато от безпътица премазан си
И си зазидан в четири стени
От всички свои пътища премазани
Нов път си направи и сам тръгни
Трънлив и зъл е на живота ребуса
На кръст разпъва нашите души
Загубил всичко, не загубвай себе си
Единствено така ще го решиш.

                     Д.Дамянов

Нещо любимо мое и приятно за четене Ви  поднесох за вечерта..
вече съм в отпуск ..а това е страхотно..ще избягам от шума на града,....
пожелавам на всички  страхотно ,вълнуващо и влюбено лято..

Поздрав!!!








Гласувай:
20



Следващ постинг
Предишен постинг

1. verona - Прекрасно!
24.06.2011 22:44
Това е поезия комбинирана с музика.
цитирай
2. shaffi - благодаря ти ,
24.06.2011 22:59
verona написа:
Това е поезия комбинирана с музика.

хубава вечер
цитирай
3. tutankhamon661 - shaffi
24.06.2011 23:04
Няма бариера, която да не може да бъде преодоляна.
Гарантирам!
цитирай
4. shaffi - о, мн си прав..
24.06.2011 23:20
tutankhamon661 написа:
Няма бариера, която да не може да бъде преодоляна.
Гарантирам!

бариери за прескачане да искаш!!....радвам се че си тук..
цитирай
5. hristo27 - Много хубави стихотворения си и...
25.06.2011 10:16
Много хубави стихотворения си избрала.
Поздравче за приятен уикенд!
цитирай
6. shaffi - благодаря..
25.06.2011 10:24
hristo27 написа:
Много хубави стихотворения си избрала.
Поздравче за приятен уикенд!

важното е да има добро настроение нали!~~
цитирай
7. turb04 - А това е от мен :)
25.06.2011 10:57
ВЕЧЕР

Тя се съблича – бързо, кратко.
Във сребърното огледало,
подобно орехова ядка,
потрепва бяло
гладко тяло.
Огърлицата змиевидно
се стрелва
между колената....
Прозвънва бронзовата гривна
търкулнала се....
А жената
докосва с пръстите си тънки
очите, меката си шия
и дири в хълмчета
и гънки
ключа на своята магия.
Потрепва тя...
Вълни горещи
покриват я със трепет зимен.
Тя лудо влюбена е в нещо –
без форма още
и без име.
Непобеденото й тяло
очаква нечия победа...
А сребърното огледало
ревниво, любопитно гледа.

*****

Благодаря ти,
че ме мразиш искрено,
че хвърляш всички спомени
зад борда.
Омразата създава независимост,
а любовта - заробва.
Сега от мен
внезапно се отказваш ти,
от мойте думи,
жестове и книги...
Но вдигнеш ли към мен очите мразещи,
аз чувам звън
на паднали вериги.
Сега живея леко и естествено -
встрани
от твоите прищевки странни.
И пак отляво
е сърцето ми наместено.
Лекувам рани.
Раздялата сравнявам
със възкръсване,
със музика на Моцарт, със безкрая...
Ако не беше твоето отсъствие,
щях да повярвам,
че съм в рая.

Георги Константинов
цитирай
8. shaffi - страхотно, Г.Константинов
25.06.2011 11:14
turb04 написа:
ВЕЧЕР

Тя се съблича – бързо, кратко.
Във сребърното огледало,
подобно орехова ядка,
потрепва бяло
гладко тяло.
Огърлицата змиевидно
се стрелва
между колената....
Прозвънва бронзовата гривна
търкулнала се....
А жената
докосва с пръстите си тънки
очите, меката си шия
и дири в хълмчета
и гънки
ключа на своята магия.
Потрепва тя...
Вълни горещи
покриват я със трепет зимен.
Тя лудо влюбена е в нещо –
без форма още
и без име.
Непобеденото й тяло
очаква нечия победа...
А сребърното огледало
ревниво, любопитно гледа.

*****

Благодаря ти,
че ме мразиш искрено,
че хвърляш всички спомени
зад борда.
Омразата създава независимост,
а любовта - заробва.
Сега от мен
внезапно се отказваш ти,
от мойте думи,
жестове и книги...
Но вдигнеш ли към мен очите мразещи,
аз чувам звън
на паднали вериги.
Сега живея леко и естествено -
встрани
от твоите прищевки странни.
И пак отляво
е сърцето ми наместено.
Лекувам рани.
Раздялата сравнявам
със възкръсване,
със музика на Моцарт, със безкрая...
Ако не беше твоето отсъствие,
щях да повярвам,
че съм в рая.

Георги Константинов

е любимия ми автор, второто стихотворение, е написано все едно за мен.пак ще го прочета с удоволствие..мн ти благодаря !!
цитирай
9. turb04 - Е, аз чета и други освен себе си, м...
25.06.2011 11:50
Е, аз чета и други освен себе си, макар и рядко ;):РРРР
цитирай
10. turb04 - Любов В градината на любовта се ...
25.06.2011 11:53
Любов

В градината на любовта се мръква вече
и някой реже с нож кората на дървото.
Докосвам с пръсти кожата ти млечна –
Под нея спят реките на живота.
Защо ми е така добре и леко с тебе,
макар че зад гърба ме дебнат лоши думи,
макар че в ябълката се разхожда червей,
макар че някъде пищят куршуми?
Градината на любовта! Но ти си в нея
това, което търсех толкова години.
Повярвай ми – не мога да живея
без тебе даже в райските градини.
Защото ти си хубава. До болка
си хубава и трябва да проникна
в загадката ти тъмна и дълбока,
за да изгрея пак, за да поникна.
И ето – на очите си разказвам
за тебе, а пък ти ме гледаш с устни.
И ябълките светят в твойте пазви
над всичките поети и изкуства!

Петър Анастасов
цитирай
11. shaffi - П.Анастасов е от
25.06.2011 12:08
turb04 написа:
Любов

В градината на любовта се мръква вече
и някой реже с нож кората на дървото.
Докосвам с пръсти кожата ти млечна –
Под нея спят реките на живота.
Защо ми е така добре и леко с тебе,
макар че зад гърба ме дебнат лоши думи,
макар че в ябълката се разхожда червей,
макар че някъде пищят куршуми?
Градината на любовта! Но ти си в нея
това, което търсех толкова години.
Повярвай ми – не мога да живея
без тебе даже в райските градини.
Защото ти си хубава. До болка
си хубава и трябва да проникна
в загадката ти тъмна и дълбока,
за да изгрея пак, за да поникна.
И ето – на очите си разказвам
за тебе, а пък ти ме гледаш с устни.
И ябълките светят в твойте пазви
над всичките поети и изкуства!

Петър Анастасов

моя град--попаденията са ти точни и тук..
цитирай
12. turb04 - Значи за дядка по бански се справям ...
25.06.2011 12:17
Значи за дядка по бански се справям достойно, а ;))))
цитирай
13. shaffi - мн добре дори...
25.06.2011 12:24
turb04 написа:
Значи за дядка по бански се справям достойно, а ;))))

всяка възраст има своите достойнства и хубости,...това е доказано от пантивека...хах, имаш още мн време за дозиране на качества!....
цитирай
14. pevetsa - Много добра комбинация, Яворов + ...
25.06.2011 21:54
Много добра комбинация, Яворов + Кени Джи, благодаря!
цитирай
15. shaffi - здравей,
25.06.2011 23:02
[quote=pevetsa]Много добра комбинация, Яворов + Кени Джи, благодаря![/quote приятно е в късна вечер да си послушаш нещо нежно и лирично за душата..
цитирай
16. ckarlet - Прекрасно лято ти желая и аз, Sha...
26.06.2011 11:35
Прекрасно лято ти желая и аз, Shaffi!
Поздрави за хубавото четиво и музика, кото си ни предоставила!
цитирай
17. shaffi - скарлет,
26.06.2011 11:51
ckarlet написа:
Прекрасно лято ти желая и аз, Shaffi!
Поздрави за хубавото четиво и музика, кото си ни предоставила!

благодаря ти,..ще се чуем и по-късно..весело лято и на теб..усмивки ти изпращам
цитирай
18. phoenix2000 - Интересно
04.08.2011 00:53
но защо си избрала този ник Шаффи, какво означава?
цитирай
19. shaffi - здрасти
04.08.2011 22:22
phoenix2000 написа:
но защо си избрала този ник Шаффи, какво означава?

интересен въпрос....трагната от историята на едно американско момче с името Шафи,мн талантливо, добър спортист ........убито на улицата от гангстери.......мн ме впечатли разказа за него...накратко разказано за теб.....радвам се че попита..благодаря ти за посещението..поздрав
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: shaffi
Категория: Музика
Прочетен: 1171688
Постинги: 316
Коментари: 1921
Гласове: 13857
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031